Klagevejledning

Her kan du læse, hvordan du skal forholde dig, hvis du ønsker at klage.

Om AXA_ persondata.jpg

Sådan klager du

Hvis du som kunde hos os ikke er enig i resultatet af vores skadebehandling, bør du i første omgang kontakte den medarbejder, der har behandlet din sag. Medarbejderen vil herefter gennemgå sagen endnu en gang.
 
Er du stadig ikke tilfreds med afgørelsen, er du velkommen til at kontakte vores klageansvarlige: Helle Gadebusch, som vil se på sagen med nye øjne og prøve at finde en tilfredsstillende løsning for begge parter.

Klageansvarlig
Helle Gadebusch
info@axa-forsikring.dk, attention Helle Gadebusch.

Ankenævnet for forsikring

Hvis du stadig ikke er tilfreds med afgørelsen, kan du klage til:
 
Ankenævnet for forsikring
Anker Heegaards Gade 2
1572 København V
 3312 6262
www.ankeforsikring.dk

Du kan også kontakte Forsikringsoplysningen, hvor du kan finde svar på en række spørgsmål, og der ligger også en udførlig klagevejledning.
 
Forsikringsoplysningen
Philip Heymans Allé 1
2900 Hellerup
 4191 9191
Forsikringsoplysningen